شیوه برخورد با 7 نوع مشتری قسمت 2
نوشته شده توسط : الهام جوادپور
  1. 2-خریدار خونسرد و آرام

در برابر این مشتریان، کالای خود را در کمال خونسردی و آرامش به نمایش گذارید و با اشاره به ویزگیهای ممتاز آن، او را آماده توافق کنید. در عین حال اگر با بی تفاوتی از سوی او روبرو شدید، بکوشید با ذکر عبارتی، رغبت وی را برانگیزد و او را در مقابل عمل انجام شده قرار دهید. برای مثال بگویید: از قرار معلوم با آنچه گفتم موافقید. پس من پنجاه کیلو x و سی کیلوy را برایتان بسته بندی می کنم. به این ترتیب، شما دست کم از نقطه نظر های او آگاه خواهید شد.





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: